Pytania i odpowiedzi

1. Czy do złożenia zamówienia niezbędna jest rejestracja?

Nie. Nie musisz zakładać konta w sklepie, aby złożyć zamówienie. Będąc jednak zarejestrowanym użytkownikiem masz dostęp do historii swoich zamówień, a także jako pierwsza/y jesteś informowana/y o nowościach/promocjach na stronie.

2. Gdzie w zamówieniu podać rozmiar produktu, który się wybiera?

Na ostatnim etapie składania zamówienia jest pole do napisania komentarza. Jest to dobre miejsce do wpisania wybranego rozmiaru oraz innych informacji, jak np. długość rękawa, czy też kolor wstążki do sukienki (jeśli dotyczy danego produktu).

3. Czy mogę dokonać zwrotu/wymiany, jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań lub został źle dobrany?

Oczywiście, dokładne informacje o sposobie postępowania w takich sytuacjach znajdziesz tu: Zwroty i reklamacje

4. Nie jestem pewna, czy wybrałam dobry rozmiar. Czy mogę liczyć na pomoc w tej kwestii?

Zdecydowanie tak! Od tego jesteśmy, aby pomóc w doborze idealnego fasonu i rozmiaru produktu. Napisz do nas wiadomość na stronie lub na profilu na FB (www.facebook.com/odziezdlamam), a my zajmiemy się resztą 🙂

5. Wybrałam Paczkomaty InPost jako formę wysyłki. Gdzie powinnam umieścić informację o wybranym przeze mnie paczkomacie ?

Podczas składania zamówienia wpisz nazwę i/lub adres wybranego paczkomatu w pole Uwagi.