Pytania i odpowiedzi

1. Czy do złożenia zamówienia niezbędna jest rejestracja?
Nie. Nie musisz zakładać konta w sklepie, aby złożyć zamówienie. Będąc jednak zarejestrowanym użytkownikiem masz dostęp do historii swoich zamówień, a także jako pierwsza/y jesteś informowana/y o nowościach/promocjach na stronie.

2. Gdzie w zamówieniu podać rozmiar produktu, który się wybiera?
Na ostatnim etapie składania zamówienia jest pole do napisania komentarza. Jest to dobre miejsce do wpisania wybranego rozmiaru oraz innych informacji, jak np. długość rękawa, czy też kolor wstążki do sukienki (jeśli dotyczy danego produktu).

3. Czy mogę dokonać zwrotu/wymiany, jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań lub został źle dobrany?

Oczywiście, dokładne informacje o sposobie postępowania w takich sytuacjach znajdziesz tu: https://odziezdlamam.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl